EWALUACJA

Wasza praca zespołowa zostanie oceniona zgodnie z wymaganiami zawartymi w tabeli ewaluacyjnej:


Wymagania i ich poziom



Minimalny
1 pkt

Rozwinięty
2 pkt

Zaawansowany
3 pkt

Wzorcowy
4 pkt

Punkty
Wynik poszukiwań 
i badań, ilość i jakość wyszukanych informacji i materiałów
Nie zgromadzono wymaganych informacji i materiałów koniecznych do realizacji zadań
Zgromadzono niektóre wymagane informacje i materiały, są one jednak niepełne i niewystarczające do zrealizowania zadań
Zgromadzono większość wymaganych informacji i materiałów, ale nie wszystkie konieczne do zrealizowania wszystkich zadań
Zgromadzono wszystkie wymagane informacje i materiały konieczne do pełnego zrealizowania wszystkich zadań



1 - 4
Zawartość merytoryczna, dobór informacji i materiałów, sposób opracowania
Duża pobieżność w opracowaniu tematu, źle dobrane informacje i materiały, liczne błędy merytoryczne
Poprawnie zrealizowany temat lecz brak szczegółów, nie wykorzystano wszystkich zebranych informacji i materiałów
Dobrze opracowany temat, zawiera szczegółowe informacje, wykorzystano większość zebranych informacji i materiałów
Obszernie i wyczerpujące omówienie tematu, logiczne wykorzystanie zebranych informacji i materiałów



1 - 4
Sposób prezentacji efektów pracy, styl i forma prezentacji
Prezentacja nieatrakcyjna i nieuporządkowana, nieadekwatna do treści, trudna w odbiorze, niezrozumiała, nudna
Prezentacja mało ciekawa, niedostatecznie uporządkowana, tylko częściowo dostosowana do treści, mało przejrzysta i zrozumiała
Prezentacja ciekawa, dobrze uporządkowana, dostosowana do treści, przejrzysta i zrozumiała
Prezentacja atrakcyjna, oryginalna, wysoko uporządkowana
przejrzysta, logiczna i łatwa w odbiorze



1 - 4
Koordynacja działań i zespołowość podczas pracy nad zadaniami – umiejętność współpracy w grupie




Całkowity brak współpracy  w zespole, poszczególni uczniowie nie uczestniczą w realizacji zadań, kolejne zadania nie są wykonywane dokładnie

Uczniowie w niepełny sposób współpracują zespołowo, nie wszyscy uczniowie uczestniczą w realizacji zadań
Uczniowie dobrze współpracują w zespole, większość uczniów uczestniczy w realizacji zadań, kolejne kroki wykonywane są dokładnie
Bardzo dobra współpraca zespołowa, wszyscy uczniowie uczestniczą w realizacji zadań, kolejne zadania wykonywane są dokładnie




1 - 4
Wykonanie modeli przestrzennych
Modele wykonano zgodnie z instrukcją lecz niedbale, są nieatrakcyjne, zawierają błędy merytoryczne, użyto niewiele materiałów,

Modele wykonano poprawnie, zgodnie z instrukcją, jednak brak w nich wszystkich szczegółów, użyto typowych materiałów
Modele wykonano dobrze, zgodnie  z instrukcją zawierają one wymagane szczegóły, do wykonania użyto typowych materiałów
Modele wykonane zgodnie z instrukcją, oryginalne, wykonane starannie, zawierają wszystkie elementy, do wykonania użyto nietypowych materiałów




1 - 4
Projektowanie planszowych gier dydaktycznych
Zaprojektowana gra nudna, nieatrakcyjna, posiada niezrozumiałe zasady, uwzględnia mało treści merytorycznych, wykonana nieestetycznie
Zaprojektowana gra mało ciekawa, posiada mało rozbudowane zasady, wykorzystano niewiele treści merytorycznych, mało przejrzysta lecz zrozumiała
Dobrze zaprojektowana gra, posiada przejrzyste zasady gry, wykonana estetycznie, uwzględnia wiele treści merytorycznych
Gra oryginalna i atrakcyjna, pomysłowa, posiada przejrzyste i ciekawe zasady, uwzględnia wiele treści merytorycznych, wykonana estetycznie





1 - 4
Oceny końcowe:
Celujący:            23 - 24  pkt.
Bardzo dobry:    21 - 22  pkt.
Dobry:                17 - 20  pkt.
Dostateczny:      12 - 16  pkt.
Dopuszczający:   7  - 11  pkt.